ege yıldız, sessiz boru
    7/15°
    KONYA
Facebook Twitter
ANA SAYFA GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ SPOR MAGAZİN KÜLTÜR-SANAT TÜRKİYE DÜNYA GÜVENLİK
TRT'nin Kıbrıs Temsilcisi tutuklandı!
Erdoğan'dan Cumhur İttifakı'na değişim mesajı
Hatay'da yurttaşlar sandık başına gitti
100 bin lira maaşla çalıştıracak çoban bulamıyorlar!
2 Aralık 2023 Cumartesi - 11:14

Özgür Özel: "En büyük yerel seçim zaferine hazırlanıyoruz"

Özgür Özel, CHP'nin Manavgat kampında konuştu. 31 Mart'a işaret eden Özel, belediye sayılarını artıracaklarını belirterek "Benim aldığım izlenim tarihin en büyük yerel seçim zaferlerinden birine hazırlandığımız yönünde" dedi.

Özgür Özel:  En büyük yerel seçim zaferine hazırlanıyoruz

CHP Genel Başkanı Özgür Özel, Antalya'da partisinin TBMM Grubu 28. Dönem 1. Çalışma ve Değerlendirme Toplantısı'na katıldı. CHP'nin Manavgat kampında konuşan Özel "CHP'nin belediye sayısını artıracağımıza inanıyoruz" dedi. Yerel seçimlere hazırlık süreci ve yüksek yargıdaki kriz sonrası alevlenen anayasa tartışmalarına değinen Özel, şu mesajları verdi:

"HEM KÜRSÜDE HEM SOKAKTA MUHALEFET"

- Geleneksel, kampımızı gerçekleştiriyoruz. Bu kampın normalde eylül sonu, ekim başında gerçekleşmesi gerekirken 38. olağan kurultayımızın yaratığı olağanğüstü gündem nedeniyle kampı bugün gerçekleştiriyoruz. Kurultay konuşmamda ifade ettim. CHP'nin ikinci yüz yılının ilk kurultayını gerçekleştirdik. Yaptığınız her kongre, ilkinin Sivas olmasının ağırlığını, önemini sırtınıza vurur. Bu yüzden CHP'nin kurultayları herhangi bir kurultay değildir. Örgütümüzle birlikte CHP'yi, Atatürkün partisini en kısa sürede, önce yerel seçimlerde başarılı kılmak ardından iktidara getirmek için görevlendirildiniz. Bu önemli görevi nasıl yerine getireceğimizi konuşmak için buradayız. Hep birlikte CHP'nin ikinci yüz yıldaki yürüyüşünü konuşacağız.

-Nasıl yöneteceğiz, önce muhalefeti nasıl etkili yapacağız, yanlışa yanlış demeyi, karşısında dimdik cesaretle durmayı, muhalefeti hem kürsüde hem Meclis'te hem de sokakta-meydanda yapmayı, gerektiğinde yol göstermeyi, gerektiğinde karşı çıkmayı ama eninde sonunda bu partiyi iktidar yapmayı birlikte konuşacağız. Mutlaka başaracağız.

"MEMNUNİYET ANKETLERİ YAPTIRIYORUZ"

Yerel seçimlere giderken CHP'nin karşısında çok önemli engeller ama bir o kadar da önemli bir fırsat var. Erdoğan, kendi yönetim anlayışını bütün Türkiye'ye sanki özlenen bir anlayışmış gibi anlatmaya çaba sarf ediyor. CHP belediyeciliğinden memnuniyetsizlik varmış gibi tasvir yapıyor. Derinlemesine memnuniyet anketleri yaptırıyoruz, hem de sokakta gördüğümüz gerçekleşen rakamlar bizim elimizin değdiği yerde yeşil alanların arttığını, işlerin yarı maliyete yapıldığını, belediyeciliğin daha temiz yapıldını, her türlü afette CHP'li belediyelerin önemli işler yaptığını gösteriyor.

"KUPON ARAZİ HELİKOPTERİ UÇMUYOR, BUNDAN RAHATSIZ"

- İstanbul'un üzerinde bir helikopter uçmuyor artık Tayyip Bey bundan rahatsız. Kupon arsaları Katarlılara, Suudi Arabistan'a, BAE'ye pazarlayan birisinin helikopteri uçmuyor o ondan rahatsız. Halk da bizden razıdır. Benim aldığım izlenim tarihin en büyük yerel seçim zaferlerinden birine hazırlandığımız yönündedir.

"50+1'DEN DAHA DÜŞÜK OYLA SEÇİLME PEŞİNDE"

(Yüksek yargı krizi) Bugün AYM kararlarını reddeden yarın Meclis'in oluşumunu reddeder. Bir başkası da çıkar Cumhurbaşkanı seçim kanununu reddeder. 'Sana da gerek yok' der. O zaman anlarsın bindiğin dalı nasıl kestiğini. Ama dedik ki buna direnelim öğrendik ki darbe girişiminin başında Recep Tayyip Erdoğan varmış. Türkiye'yi anayasasızlaştırma, yeniden fiili durumlar yaratma, yarattığı fiili durumu anayasaya uydurma git gide tek adam yönetimini meşrulaştırma ve kendince 50+1 ile değil daha düşüklerle seçilebilmek üzerinden bir hesap içine girmenin peşindeler.

- Biz bunu Can Atalay üzerinden mevzuu olarak değil anayasaya sahip çıkma mevzuu olarak gördük. Atalay ve Gezi'de içeride olan tüm arkadaşlarımızın biizm yerimize yattığını, birinin hırsıyla orada yattırıldıklarını biliyoruz. Gezi'de hepimiz vardık. Gezi'yi sahipleniyoruz, Gezi'de yatanlar bizim yerimize yatmaktadır. Bunun hesabını sana günü gelince soracağız Recep Tayyip Erdoğan.