ege yıldız, sessiz boru
    13/23°
    KONYA
Facebook Twitter
ANA SAYFA GÜNCEL POLİTİKA YEREL YÖNETİMLER EKONOMİ SPOR MAGAZİN KÜLTÜR-SANAT TÜRKİYE DÜNYA GÜVENLİK
Erdoğan'dan 1 Mayıs ve Taksim açıklaması!
Askeri araç devrildi: 1 şehit, 1'i ağır 3 yaralı!
Diyanet'ten Audi A8 açıklaması... ''İhtiyaca binaen kiralanıyor''
Okuldan atıldı, müdürü bıçakladı!
20 Temmuz 2022 Çarşamba - 11:06

Soyer, Karaburunlu muhtarlarla buluştu!

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Karaburun'da görev yapan muhtarlarla bir araya geldi. Muhtarların taleplerini dinleyen Başkan Tunç Soyer, ilçede İZSU ve Fen İşleri Dairesi Başkanlığı'nın yatırımlarının son 3 yılda 229 milyon liraya ulaştığını belirterek “Burada yaşayan herkesin en iyisini hak ettiğini düşünüyoruz. Size layık olmaya çalışıyoruz” dedi.

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Karaburun muhtarlarıyla buluştu. Karaburun Mordoğan Yerel Hizmetler Binası'nda yapılan toplantıda Başkan Tunç Soyer'e; Karaburun Belediye Başkanı İlkay Girgin Erdoğan, İzmir Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcıları Şükran Nurlu ile Ozan Yılmaz, İZSU Genel Müdürü Ali Hıdır Köseoğlu, İZBETON Genel Müdürü Heval Savaş Kaya, daire başkanları ve şube müdürleri de eşlik etti. Başkan Tunç Soyer, Karaburun'da görev yapan muhtarların isteklerini dinledi ve notlar aldı.

Soyer: “Çözüm nasıl üretilir bunun derdindeyiz”
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, “Siz kendi mahallenize çok ciddi sahip çıkıyorsunuz. Her şeyden kıymetlisi bu. Sorununu çözmek için uğraşıyorsunuz bunu çok takdir ediyoruz. Helal olsun, iyi ki böylesiniz. Buradaki arkadaşlarımla da iftihar ediyoruz. Pandemi, deprem, ekonomik krizi yaşıyoruz, herkesin mutfağında yangın var. Biz mazeret aramıyoruz. Nasıl çözüm üretiriz bunun derdindeyiz. Niyetimiz çok samimi, sadece bu taleplerinizi yerine getirmek istiyoruz. Başka bir derdimiz yok bizim” dedi.

“Size layık olmaya çalışıyoruz”
Başkan Tunç Soyer, tüm projelerin ve yatırımların devam edeceğini belirterek,  “Yetişemediğimiz eksik bıraktığımız olabilir ama emin olun bunu tamamlama iradesine sahibiz, mutlaka yaparız. Sözü veriyorsak gereğini yerine getiririz. Bundan yana içiniz rahat olsun. Siz ne kadar mahallenizi seviyorsanız biz de şehrimizi o kadar çok seviyoruz. Biz de hemşerimize o kadar faydalı olmak istiyoruz. Görüşünüz, partiniz önemli değil. Sizin kadar heyecan ve sevgiyle memleketine sahip çıkan bir ekip var burada. Neyi yapamadıysak 3 sene içinde hepsini yapacağız. Sadece İZSU'nun yatırımı 143 milyon lira. Fen İşleri'nin yaptığı 86 milyon... Bunlar konuşulmadı ama bilmek lazım. Hangi koşullarda bu yatırımları yapıyoruz aklınızın bir köşesinde dursun. Biz iktidarın partisi ya da belediyesi olmadığımız için bazı şeyleri göbeğimizi kendimiz keserek çözmeye çalışıyoruz. En az sizin kadar hırs ve inatla faydalı olmak istiyoruz. Burada yaşayan herkesin en iyisini hak ettiğini düşünüyoruz. Size layık olmaya çalışıyoruz” dedi.

Mardinli çocuklardan Başkan Tugay’a ziyaret!